- Newsroom
Σιδηροδρομικό ατύχημα σημειώθηκε σήμερα το απόγευμα, Δευτέρα στις 18:25, στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα λίγο μετά την Αλίαρτο, όταν η αμαξοστοιχία IC55 παρέσυρε κοπάδι ζώων.
Όπως αναφέρει η εν Ελλάδι κρατική ιταλική εταιρεία, Hellenic Train, το κοπάδι μπήκε στις ράγες του τρένου με αποτέλεσμα να παρασυρθεί από την αμαξοστοιχία με την τελευταία να ακινητοποιείται προσωρινά.
Από το περιστατικό προκλήθηκαν μικρές υλικές ζημιές στην αμαξοστοιχία, χωρίς να υπάρξουν τραυματισμοί. Οι 400 επιβάτες, καθώς και το προσωπικό της Hellenic Train, είναι καλά στην υγεία τους, υποστηρίζει η εταιρεία.
«Μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων ελέγχων, το προσωπικό της αμαξοστοιχίας προέβη στην ασφαλή συνέχιση του δρομολογίου προς Αθήνα, με καθυστέρηση 95 λεπτών», προστίθεται στην ανακοίνωση.
Ακολούθως, η εταιρεία αναφέρει ότι... η αμαξοστοιχία είχε λειτουργικό κλιματισμό και «το προσωπικό της Hellenic Train παρέμενε διαρκώς κοντά στους επιβάτες, προσφέροντάς τους νερό και παρέχοντας συνεχή ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη του περιστατικού».
Αποζημίωση δικαιούνται οι επιβάτες
Παράλληλα, η Hellenic Train ενημερώνει ότι σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:
- Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
- Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:
- είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
- είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.