Θεσσαλονίκη: Νέα ειδική δράση από την ΕΛΑΣ για την πρόληψη της παραβατικότητας ανηλίκων
Ελέγχθηκαν συνολικά 128 άτομα εκ των οποίων 112 ανήλικοι και 14 καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος
Ο υφυπουργός Παιδείας, Νίκος Παπαϊωάννου αναλύει πέντε άξονες εκπαιδευτικής πολιτικής και τονίζει τη σημασία συνεργασίας πανεπιστημίων, φορέων και κοινωνίας
- Newsroom
Στις προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής για τα επόμενα χρόνια, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, αρμόδιος για την Ανώτατη Εκπαίδευση, Νίκος Παπαϊωάννου, στην εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης – Το Δίκαιο της Παιδείας», που πραγματοποιήθηκε απόψε στην αίθουσα τελετών της παλαιάς Φιλοσοφικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Ο υφυπουργός εξήγησε πως οι προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής συγκεντρώνονται σε πέντε άξονες: ενίσχυση της έρευνας, διεθνοποίηση, δια βίου μάθηση, ψηφιακή ενσωμάτωση και αναβάθμιση της φοιτητικής μέριμνας.
«Κανένας από αυτούς τους στόχους δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς ισχυρή διακυβερνητική συνεργασία μεταξύ υπουργείου, πανεπιστημίων, τοπικής αυτοδιοίκησης, επιχειρηματικών φορέων και κοινωνικών εταίρων», συμπλήρωσε ο κ. Παπαϊωάννου, τονίζοντας πως η παιδεία δεν «είναι χώρος κομματικής και πολιτικής αντιπαράθεσης».
Μιλώντας ειδικότερα για το βιβλίο του Παναγιώτη Γκλαβίνη, Δημητρίου Μυλωνά, Ζαφειρούς Φραγκάκη και Δημητρίου Φωλίνα, από τις εκδόσεις Δίσιγμα, υπογράμμισε πως αποτελεί «μια εξαιρετικά σημαντική συμβολή στη μελέτη και κατανόηση του εκπαιδευτικού μας συστήματος» και ότι «η πρωτοτυπία του έγκειται στο γεγονός ότι συνδυάζει τρεις διακριτές, αλλά αλληλένδετες οπτικές: διοικητική επιστήμη, εκπαιδευτικό δίκαιο και εκπαιδευτική πολιτική».
Όπως είπε ο υφυπουργός, οι συγγραφείς προσεγγίζουν τον εκπαιδευτικό χώρο με βαθιά επιστημονική γνώση, αναδεικνύοντας παράλληλα τις πραγματικές συνθήκες λειτουργίας των σχολικών και πανεπιστημιακών μονάδων, τα προβλήματα των εκπαιδευτικών και στελεχών διοίκησης, τις προκλήσεις του ανθρώπινου δυναμικού, των πόρων και της κατανομής αρμοδιοτήτων.
Έδωσε θερμά συγχαρητήρια στους συγγραφείς για την προσπάθεια να γεφυρώσουν θεωρία, νομική ερμηνεία και πρακτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών θεσμών, ενώ εξέφρασε την ακλόνητη πεποίθησή του πως η ελληνική ανώτατη εκπαίδευση διαθέτει τη γνώση, το ανθρώπινο δυναμικό και τη δυναμική ώστε «να μετασχηματιστεί ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια».
Στο πάνελ της παρουσίασης του βιβλίου βρέθηκε και ο πρύτανης του ΑΠΘ, Κυριάκος Αναστασιάδης, ο οποίος συνεχάρη τους συγγραφείς για την εμπεριστατωμένη και επιστημονική δουλειά τους. Ο πρύτανης είπε πως το βιβλίο «γεφυρώνει τη θεωρία με την πράξη», χαρακτηρίζοντάς το «χρήσιμο εργαλείο».
Ελέγχθηκαν συνολικά 128 άτομα εκ των οποίων 112 ανήλικοι και 14 καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος
30χρονος υπό την επήρεια αλκοόλ, 46χρονη με παραποιημένες πινακίδες και 20χρονος χωρίς νόμιμες πινακίδες στα χέρια της αστυνομίας
Οι νεαροί, ηλικίας 33 και 21 ετών, είχαν αφήσει τα συνθήματά τους στους τοίχους του γραφείου και πεταξαν τρικάκια