Ισπανία: Η Ρεάλ βύθισε την Μπαρτσελόνα στην κατάθλιψη (βίντεο)
Οι Μαδριλένοι επικράτησαν 2-1 των παντελώς ακίνδυνων Καταλανών, στο Καμπ Νόου, στο πρώτο clasico χωρίς Μέσι και Ρονάλντο μετά από 12 χρόνια
Ο Ολλανδός τεχνικός αποδοκιμάστηκε έντονα από μερίδα οπαδών που τον περίμεναν έξω από το γήπεδο, μετά το ντέρμπι με τη Ρεάλ
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Με το γκολ του Νταβίντ Αλάμπα στο 32ο λεπτό και του Λούκας Βάσκεθ στις καθυστερήσεις η Ρεάλ Μαδρίτης πήρε χθες τη μεγάλη νίκη στο «clasico» κόντρα στην Μπαρτσελόνα με 2-1 βυθίζοντας σε ακόμη βαθύτερη κρίση τους Καταλανούς. Η ήττα στο ντέρμπι προκάλεσε μάλιστα την οργή των φιλάθλων κατά του προπονητή, Ρόναλντ Κούμαν.
Ενώ ο Κούμαν αποχωρούσε από το γήπεδο με το αυτοκίνητό του, λίγο μετά το τέλος του ντέρμπι, οι οπαδοί τού επιτέθηκαν φραστικά, χρεώνοντάς του το νέο αρνητικό αποτέλεσμα και την κακή εικόνα της ομάδας.
Η διοίκηση της Μπαρτσελόνα εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία καταδικάζει τα γεγονότα και ενώ προανήγγειλε πειθαρχικά μέτρα για να μην ξανασυμβούν παρόμοια περιστατικά: «Η Μπαρτσελόνα εκφράζει δημόσια τις βίαιες και περιφρονητικές ενέργειες εις βάρος του προπονητή μας, ενώ αποχωρούσε από το Καμπ Νόου. Ο σύλλογος θα πάρει μέτρα ασφαλείας και πειθαρχικά μέτρα, ώστε να μην ξανασυμβούν παρόμοια περιστατικά».
Fans mobbed Ronald Koeman's car after Barcelona's defeat in El Clasico 😬
— B/R Football (@brfootball) October 24, 2021
(via @1899Gallego)pic.twitter.com/tb7EywWDM0
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΟι Μαδριλένοι επικράτησαν 2-1 των παντελώς ακίνδυνων Καταλανών, στο Καμπ Νόου, στο πρώτο clasico χωρίς Μέσι και Ρονάλντο μετά από 12 χρόνια
Η απόλυση του Ρόναλντ Κούμαν φέρνει τον χαρισματικό πρώην μέσο ξανά στο σύλλογο που τον ανέδειξε
Με χατ-τρικ του Ντεμπελέ οι «τρικολόρ» νίκησαν με 4-1 τη Νορβηγία - Θριαμβευτικά η Σενεγάλη 5-0 το Ιράκ
Ο Βάσκος στόπερ θα ολοκληρώσει τα διαδικαστικά και θα ακολουθήσει την αποστολή στο Ζαλτμπόμελ