Μεταχειρισμένο συμβατικό πλοίο μετατρέπεται σε ηλεκτρικό και δρομολογείται σε πορθμειακή γραμμή
Με πρόγραμμα της Γενικής Γραμματείας Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων
Σε πόσους κόρους ανήλθε η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου
- Newsroom
Μείωση 0,3% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2021, έναντι μείωσης 0,7% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2021 προς το 2020, και πλέον αριθμεί 1.826 πλοία.
Παράλληλα, σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 38.390.891 κόρους και παρουσίασε μείωση 2,8% τον Σεπτέμβριο 2022 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Σεπτεμβρίου 2021, έναντι μείωσης 3,8% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2021 προς το 2020.
Με πρόγραμμα της Γενικής Γραμματείας Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων
Περαιτέρω κίνητρα για ένταξη οφειλών - Τι προβλέπει η εγκύκλιος Πιτσιλή
Η εκρηκτική άνοδος του δημοφιλέστερου κρυπτονομίσματος αποδίδεται στην ώθηση από τις αμερικανικές αγορές, το αυξημένο ενδιαφέρον θεσμικών επενδυτών και το θετικό σήμα από τον Τραμπ για τη ρύθμιση των crypto στις ΗΠΑ
Η «αθόρυβη» άλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις ασιατικές πλατφόρμες – Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης, μιλά στη «ΜτΚ»