Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Για ένατη ημέρα εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο η Μάρω Κοντού, με την κατάσταση της υγείας της να παρουσιάζει σταθερή βελτίωση, σύμφωνα με πληροφορίες από το περιβάλλον της. Η αγαπημένη ηθοποιός παραμένει υπό συνεχή ιατρική παρακολούθηση, καθώς οι θεράποντες ιατροί έκριναν εξαρχής απαραίτητη τη διαμονή της στο νοσηλευτικό ίδρυμα για την παρακολούθηση της ανάρρωσής της.
Η ίδια η ηθοποιός είχε διευκρινίσει προηγουμένως ότι ο τραυματισμός της αφορούσε κάκωση στο αριστερό ισχίο και κάταγμα σε πλευρό. Παρά το γεγονός ότι η νοσηλεία συνεχίζεται, η πορεία της υγείας της κρίνεται ικανοποιητική, ενώ το ιατρικό επιτελείο εμφανίζεται αισιόδοξο για την εξέλιξη της αποθεραπείας της.
Τα γενέθλια στο νοσοκομείο και το «κύμα» αγάπης
Στο πλευρό της βρίσκονται καθημερινά συγγενείς, φίλοι και αγαπημένα πρόσωπα που τη στηρίζουν σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία. Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες, η σπουδαία πρωταγωνίστρια γιόρτασε τα 92α γενέθλιά της μέσα στο νοσοκομείο, δεχόμενη ευχές και λουλούδια από ανθρώπους που βρίσκονται διαχρονικά δίπλα της.
Η Μάρω Κοντού ακολουθεί με συνέπεια το πρόγραμμα αποκατάστασης που έχουν καταρτίσει οι ειδικοί, με απώτερο στόχο να επιστρέψει σύντομα στην ασφάλεια του σπιτιού της και, σταδιακά, στους ρυθμούς της καθημερινότητάς της. Τα μηνύματα αγάπης και συμπαράστασης από συναδέλφους του καλλιτεχνικού χώρου αλλά και από το κοινό συνεχίζουν να καταφθάνουν, με όλους να εύχονται θερμά για μια ταχεία και αναίμακτη ανάρρωση.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google