Κυρανάκης από Θεσσαλονίκη: Επιχείρηση εντοπισμού προβληματικών σημείων στο οδικό δίκτυο της Κεντρικής Μακεδονίας (βίντεο)

Ο αν. υπουργός Μεταφορών στη συνάντησή του με την περιφερειάρχη Α. Αηδονά ανακοίνωσε και επέκταση των υπηρεσιών μεταφορών

Τον πήχη ψηλά για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, στο πλαίσιο της εθνικής προσπάθειας, προκειμένου να σώζονται ζωές στον δρόμο βάζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Παράλληλα, με τους δήμους της περιοχής θα υπάρξει συνεργασία για τον στοχευμένο εντοπισμό προβληματικών σημείων στο οδικό δίκτυο, σε μια προσπάθεια αποτροπής των τροχαίων ατυχημάτων.

Στις συνέργειες για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας με την Περιφέρεια και τους δήμους αναφέρθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, στη συνάντηση που είχε νωρίτερα με την περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Αθηνά Αηδονά.

«Μαζί με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας βάλαμε στόχους για την οδική ασφάλεια -είναι εθνική η προσπάθεια, εθνική βούληση να μπορέσουμε να σώσουμε ζωές στον δρόμο» τόνισε σε δηλώσεις του ο κ. Κυρανάκης και πρόσθεσε ότι με τους δήμους της Κεντρικής Μακεδονίας θα υπάρξει στενή συνεργασία, ώστε «να μπορέσουμε στοχευμένα να εντοπίσουμε τα σημεία που έχουν πρόβλημα και να μπορέσουμε να σώσουμε ζωές».

541217547-1702930240424013-4729472624402361805-n.jpg?v=0

Εξάλλου, όπως είπε, τα τροχαία είναι δυστυχώς η κύρια αιτία θανάτου για τους νέους κάτω των 29 ετών και η οδική ασφάλεια είναι προτεραιότητά του μας σε πάρα πολλά επίπεδα.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πρότυπο εξυπηρέτησης

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στις υπηρεσίες μεταφορών που παρέχει η ΠΚΜ, λέγοντας πως αποτελεί πρότυπο, ενώ ανακοίνωσε επέκταση αυτών των υπηρεσιών, ειδικά σε μια σειρά από διαδικασίες οι οποίες εμπεριέχουν και προβλήματα, τριβή μεταξύ του δημοσίου και των πολιτών.

«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση μακράν από όλες τις περιφέρειες σε επίπεδο υπηρεσιών μεταφορών σε ό,τι αφορά τα διπλώματα, τις ανανεώσεις, μια σειρά από υπηρεσίες, οι οποίες πλέον στην πλειοψηφία τους παραδίδονται και εξυπηρετούνται ψηφιακά» ανέφερε ο κ. Κυρανάκης.

« Έχουμε φτάσει», είπε, «σε ένα επίπεδο 70% σε σχέση με τις δια ζώσης εξυπηρετήσεις. Αυτός είναι ένας αριθμός πολύ εντυπωσιακός και πολύ μεγάλος σε σχέση με άλλες περιφέρειες της χώρας. Και σε αυτόν τον άξονα θα συνεχίσουμε με πρότυπο την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας».

Στο πλαίσιο αυτό, ανακοίνωσε επέκταση αυτών των υπηρεσιών, ειδικά σε μια σειρά από διαδικασίες οι οποίες εμπεριέχουν και προβλήματα, τριβή μεταξύ του δημοσίου και των πολιτών, όπως ιατρικές εξετάσεις, την αρχική χορήγηση ενός διπλώματος, την προβληματική διαδικασία που έχει να κάνει με την εξέταση ενός νέου οδηγού, για να αποκτήσει δίπλωμα κ.α.

«Όλα αυτά αλλάζουν εδώ από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και στη συνέχεια θα επεκταθούν και σε όλη την Ελλάδα. Ο στόχος μας είναι να χτυπήσουμε τη διαφθορά όπου υπάρχει, να φέρουμε διαφάνεια και λογοδοσία και να ξέρει ο πολίτης και ειδικά ο νέος οδηγός ο οποίος θα βγει στον δρόμο ότι απέναντί του έχει ένα κράτος, έχει μια περιφέρεια που τον αντιμετωπίζει με σεβασμό και ξέρει ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο να συνεχίσουμε πρακτικές οι οποίες δεν τιμούν την πολιτεία» υπογράμμισε ο κ. Κυρανάκης.



Από την Καλαμαριά ως τη Σίνδο στις ράγες

Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στην επέκταση του μετρό στην Καλαμαριά, λέγοντας πως «ισχύει στο ακέραιο η δέσμευσή μας για τη λειτουργία το πρώτο τρίμηνο του 2026».
Επίσης, είπε, ότι πέρα από την ορατή βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών του ΟΑΣΘ που μέσα στο 2026 θα έχει διπλασιάσει τα εκτελεσμένα δρομολόγια του σε σχέση με την κατάσταση που επικρατούσε το 2019, και από το προσεχές φθινόπωρο με την πρόσληψη νέων οδηγών, οι Θεσσαλονικείς βλέπουν διαφορά στη συχνότητα.

Για τον Δυτικό Προαστιακό ο κ. Κυρνάκης επανέλαβε ότι θα ξεκινήσει τα πρώτα του δρομολόγια στο τέλος του τρέχοντος έτους για να εξυπηρετήσουμε φοιτητές του Διεθνούς Πανεπιστημίου και του εργαζόμενους στη ΒΙ.ΠΕ. «Η δέσμευση μας είναι να βλέπουμε τους επόμενους μήνες παραδόσεις σταθμών σταδιακά ώστε ολόκληρη η Δυτική Θεσσαλονίκης να μπορέσει να εξυπηρετείται από τον προαστιακό σιδηρόδρομο με τον τρόπο που αξίζει. Άρα από το 2026 ένας πολίτης από την καλαμαριά μέχρι και τη Σίνδο θα μπορεί να μετακινείται σε ράγες» επισήμανε χαρακτηριστικά.

Loader