Ελεύθερα αφέθηκαν λίγο πριν τις 23:00 σήμερα, Δευτέρα, τα 18 άτομα που προσήχθησανκατά την αστυνομική έφοδο που διεξήχθη το μεσημέρι στη Νομική Σχολή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στην Κομοτηνή.
Οι έξι εκ των συνολικά 18 προσαχθέντων αφέθηκαν περί τις 21.00 και περίπου δύο ώρες αργότερα αφέθηκαν και οι άλλοι 12.
Σημειώνεται πως η αστυνομική επιχείρηση πραγματοποιήθηκε μετά από σχετικό αίτημα των πρυτανικών Αρχών καθώς ομάδα νεαρών ατόμων προσπάθησε να καταλάβει το κτίριο της Νομικής Σχολής παρεμποδίζοντας την είσοδο σε αυτό προσωπικού και φοιτητών.
Υπενθυμίζεται ότι η κατάληψη του πανεπιστημίου αποφασίστηκε βέβαια μετά από γενική συνέλευση που πραγματοποίησαν οι φοιτητές, για να εκφράσουν την αντίθεσή τους στο νομοσχέδιο της κυβέρνησης με το οποίο θα επιτραπεί η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων στην Ελλάδα, παρακάμπτοντας το άρθρο 16 του Συντάγματος.
Οι προσαγωγές των φοιτητών προκάλεσαν αντιδράσεις στους κόλπους φοιτητών άλλων πανεπιστημίων της χώρας, όπως σε αυτούς του ΑΠΘ, που πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρία σήμερα το βράδυ στη Θεσσαλονίκη.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
«Το "έγκλημα"» των νέων σημειώνει η νεολαία του ΚΚΕ «ήταν ότι υλοποιούσαν τη συλλογική απόφαση του Φοιτητικού τους Συλλόγου για συμμετοχή στις φοιτητικές κινητοποιήσεις ενάντια στο νομοσχέδιο-έκτρωμα για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια»
Δύο ανενεργά σχολεία μετατρέπονται πολιτιστικούς πυρήνες για την ανάδειξη της αγροτικής ζωής, της υφαντικής και της μουσικής παράδοσης της ακριτικής Θράκης