Επιχείρηση διάσωσης για τραυματία προσκυνητή στο Άγιο Όρος - Στο σημείο πυροσβέστες και κλιμάκιο της ΕΜΑΚ
Ο άνδρας φέρεται να έχει τραυματιστεί σοβαρά, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες
Το κόστος με ΦΠΑ ορίστηκε σε 444,91 εκατ. ευρώ και είναι το δεύτερο μεγαλύτερο παρόμοιο έργο στη χώρα πίσω από το flyover
- Newsroom
Στην τελική ευθεία περνάει ο διαγωνισμός για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα. Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ολοκληρώθηκε η Β` φάση του διαγωνισμού και πλέον αναμένεται να ξεκινήσει η τελική φάση με τον ορισμό ημερομηνίας υποβολής προσφορών. Εδώ θα κριθεί ποιος ή ποιες εταιρείες θα φτάσουν μέχρι το τέλος και θα διεκδικήσουν το μεγάλο αυτό project.
Όπως αναφέρει το ypodomes.com, το έργο είναι ένα από τα μεγάλα οδικά ΣΔΙΤ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Στις 5 Δεκεμβρίου 2022 το παρών είχαν δώσει : ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, AVAX.
Με απόφαση του υπουργείου, προχωρά η συμμετοχή 3 σχημάτων στην επόμενη φάση του διαγωνισμού, δηλαδή ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, AVAX.
Η διάρκεια του έργου ΣΔΙΤ έχει οριστεί σε 360 μήνες (30 χρόνια). Τα 4 πρώτα έτη αφορούν στην κατασκευή/αναβάθμιση των υποδομών των οδικών αξόνων και τα υπόλοιπα αφορούν στην περίοδο λειτουργίας και συντήρησης. Το κόστος με ΦΠΑ για τον άξονα Θεσσαλονίκη-Έδεσσα ορίστηκε σε 444,91 εκατ. ευρώ (358,8 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ) και είναι το δεύτερο μεγαλύτερο παρόμοιο έργο στη χώρα πίσω από το flyover.
Αν όλα πάνε καλά, κλειδώσει η χρηματοδότηση και οι σχετικές αδειοδοτήσεις, τότε το έργο θα αποκτήσει ανάδοχο, με την σχετική σύμβαση να τοποθετείται μέσα στο 2026. Το έργο αυτό συμπληρώνει το ήδη πυκνό οδικό κύκλωμα στην Κεντρική Μακεδονία, ένα από τα καλύτερα σε όλη την επικράτεια.
Συνολικά στο υπουργείο ΥΠΟΜΕ τρέχουν 5 οδικά έργα που της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα. Τρία από αυτά έχουν υπογραφεί και είναι σε φάση υλοποίησης: το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης που υπεγράφη στο τέλος του 2022, ο άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη και το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος-Νεάπολη. Παράλληλα είναι και τα δυο έργα για Θεσσαλονίκη-Έδεσσα και Δράμα-Αμφίπολη οι διαγωνισμοί των οποίων ξεκίνησαν στο τέλος του 2022.
Συνοπτικά ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης (ΙΦΣ) θα αναλάβει τα ακόλουθα:
Η αναβάθμιση του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) σχετίζεται με τρία επιμέρους τμήματα από τα πέντε που διαιρείται η νέα χάραξη της οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας (και συγκεκριμένα γέφυρα Αξιού ποταμού – Έδεσσας) ως εξής:
Πηγή: ypodomes.com
Ο άνδρας φέρεται να έχει τραυματιστεί σοβαρά, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες
Ένα σύμβολο ισότητας και αποδοχής για όλα τα παιδιά
Επιτήδειοι, μεμονωμένα ή σε ομάδες, μαζεύουν ποσότητες φρούτων, προκειμένου να πουλήσουν τα προϊόντα στις λαϊκές αγορές
Από το συμβάν τραυματίστηκε ένας 45ρονος και ένας 19χρονος ο οποίος διεκομίσθη στο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Παπαγεωργίου