Ιστορική ημέρα για τις Ένοπλες Δυνάμεις: Ορκίστηκαν στη Λαμία οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες

Στο ΚΕΥΠ Λαμίας η τελετή για τη Β’ ΕΣΣΟ 2026

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Μια ιστορική σελίδα για τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις γράφτηκε σήμερα το πρωί στο Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου (ΚΕΥΠ) στη Λαμία, όπου πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία των πρώτων γυναικών εθελοντριών του Ελληνικού Στρατού.

Οι νεαρές εθελόντριες, που αποτελούν μέρος της 2026 Β’ Εκπαιδευτικής Σειράς Στρατευσίμων Οπλιτών (ΕΣΣΟ), είχαν παρουσιαστεί για την εκπαίδευσή τους στις 4 Ιουνίου και σήμερα έδωσαν τον επίσημο όρκο του στρατιώτη. Η τελετή πραγματοποιήθηκε σε κλίμα συγκίνησης, παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας, Θανάση Δαβάκη, και του Αρχηγού ΓΕΣ, Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη.

Το προφίλ της θητείας και τα προνόμια

Οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες θητείας του Στρατού Ξηράς θα υπηρετήσουν συνολικά 12μηνη θητεία. Το νέο αυτό πλαίσιο εθελοντικής στράτευσης δεν αποτελεί μόνο προσφορά προς την πατρίδα, αλλά συνοδεύεται από σημαντικά επαγγελματικά και υπηρεσιακά οφέλη για το μέλλον τους.

Συγκεκριμένα, στις εθελόντριες παρέχονται:

  • Αναγνώριση του χρόνου θητείας ως πραγματικής προϋπηρεσίας.
  • Επιπλέον μοριοδότηση σε μελλοντικούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
  • Προτεραιότητα πρόσληψης σε θέσεις πολιτικού προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων (όπως σε διοικητικές υπηρεσίες, νοσηλευτικό προσωπικό ή βρεφονηπιακούς σταθμούς του Στρατού). 
orkomosia-lamia-gynaikes3.jpg?v=0
orkomosia-lamia-gynaikes2.jpg?v=0

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA