Τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης στο μικροσκόπιο των τουριστών: Σε ποιες κατηγορίες διαπρέπουν
Που βρίσκεται η πόλη σε σχέση με τον ανταγωνισμό - Τι μαρτυρούν τα στοιχεία
Το νέο λογότυπο της Ε.Ξ.Θ. συνδυάζει την ιστορία με τη δημιουργικότητα και την εξέλιξη της πόλης και τιμάει τα αρχιτεκτονικά στοιχεία αυτής της πόλης που αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης του
- Newsroom
Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης επανακαθορίζεται και με μεγάλη χαρά ανακοινώνει την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητάς της. Το νέο λογότυπο της Ε.Ξ.Θ. συνδυάζει την ιστορία με τη δημιουργικότητα και την εξέλιξη της Θεσσαλονίκης και τιμάει τα αρχιτεκτονικά στοιχεία αυτής της πόλης που αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης του.
Το γράμμα “Θ”, σχεδιασμένο με μοντέρνο τόνο, έχει χρησιμοποιηθεί ως φόρος τιμής προς την πόλη. Παράλληλα, τα γράμματα “H” και “A” ξεπηδούν μέσα από το γράμμα “Θ”. Με αυτόν τον τρόπο, συμβολίζονται η έννοια της ενότητας αλλά και η αγάπη προς τη Θεσσαλονίκη μας.
Η χρωματική παλέτα που έχει χρησιμοποιηθεί, συνδυάζει το κλασικό με το μοντέρνο, το αριστοκρατικό με το μίνιμαλ και το κύρος με τη φρεσκάδα.
Τέλος, η ιστορία των εκατό και πλέον χρόνων της Ε.Ξ.Θ., τονίζεται μέσα στο σήμα με το “est.1914”.
Η νέα ταυτότητα έχει σχεδιαστεί από τη διαφημιστική εταιρεία “The Creatives” και εφαρμόζεται ήδη σε όλο το εταιρικό προφίλ της Ε.Ξ.Θ.
Που βρίσκεται η πόλη σε σχέση με τον ανταγωνισμό - Τι μαρτυρούν τα στοιχεία
«Εισβάλαμε στο σπίτι, το σπίτι δεν είχε ρεύμα, ακολουθήσαμε το κλάμα του παιδιού - Οι γονείς κοιμόντουσαν», λέει ο αστυνομικός
Σε λειτουργία τίθενται ακόμη δύο σημεία εξυπηρέτησης πολιτών
Συνάντηση του ΦΣΘ με τον διευθυντή του πρωθυπουργικού γραφείου στην Μακεδονία, Μιχάλη Μπεκίρη