- Newsroom
Ανακοίνωση για το περιστατικό ακινητοποίησης συρμού στη Θεσσαλονίκη σήμερα το απόγευμα εξέδωσε η Hellelic Train.
Μεταξύ όσων αναφέρει η ανακοίνωση η εταιρεία επεσήμανε πως «το προσωπικό της Hellenic Train, βρισκόμενη διαρκώς στο πλευρό των επιβατών, εφάρμοσε άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την αντιμετώπιση του συμβάντος, παρουσία και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η οποία κλήθηκε από επιβάτες. Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, δεν διαπιστώθηκε ύπαρξη πυρκαγιάς ή καπνού».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Hellenic Train:
«Η Hellenic Train ανακοινώνει ότι σήμερα, Τρίτη στις 20:30, η αμαξοστοιχία 2593, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα, ακινητοποιήθηκε στον Σ.Σ Σίνδου έπειτα από αναφορές για οσμή εντός του συρμού.
Το προσωπικό της Hellenic Train, βρισκόμενη διαρκώς στο πλευρό των επιβατών, εφάρμοσε άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την αντιμετώπιση του συμβάντος, παρουσία και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, η οποία κλήθηκε από επιβάτες. Από τον έλεγχο που διενεργήθηκε, δεν διαπιστώθηκε ύπαρξη πυρκαγιάς ή καπνού.
Λόγω των απαραίτητων διαδικασιών, η αμαξοστοιχία αναχώρησε με σημαντική καθυστέρηση.
Η Hellenic Train διερευνά το περιστατικό και ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόησή του.
Αποζημιώσεις
Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:
- Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
- Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:
– είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
– είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών».