Αποφυλακίστηκε ο Φρέντι Μπελέρης: «Θα προσφύγω στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο κατά της Αλβανίας» είπε
Σήμερα εξετάστηκε το αίτημα του από τις αλβανικές αρχές
Τι δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Η αποφυλάκιση του Φρέντη Μπελέρη είναι θετική εξέλιξη, δεν αναιρούνται όσα έχουν συμβεί με το κράτος δικαίου και θεμελιώδεις κανόνες και η Ελλάδα θα συνεχίσει να μεριμνά για την ελληνική εθνική μειονότητα στην Αλβανία και να αναδεικνύει τα ζητήματα που συνδέονται με το Διεθνές Δίκαιο και το Ευρωπαϊκό Κεκτημένο, δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης.
«Η αποφυλάκιση του εκλεγμένου ευρωβουλευτή, Φρέντη Μπελέρη, μετά από περίπου 16 μήνες κράτησης και φυλάκισης, αποτελεί μία θετική εξέλιξη. Παρά ταύτα δεν αναιρούνται τα όσα έχουν συμβεί και οδήγησαν στην παρατεταμένη κράτησή του και σε όλα όσα γνωρίζουμε ήδη σχετικά με το κράτος δικαίου και θεμελιώδεις κανόνες. Η Ελλάδα θα συνεχίσει να μεριμνά για την ελληνική εθνική μειονότητα και να αναδεικνύει τα ζητήματα τα οποία συνδέονται με το Διεθνές Δίκαιο και το Ευρωπαϊκό και Κεκτημένο», επισήμανε ο υπουργός Εξωτερικών, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΣήμερα εξετάστηκε το αίτημα του από τις αλβανικές αρχές
Τι δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών κατά τη συνάντηση που είχε με τους Προξένους που υπηρετούν στη Θεσσαλονίκη και με τον ΥΜΑΘ Κώστα Γκιουλέκα
«Πληρωνόμουν γιατί μου το ενέκρινε η κυρία φον ντερ Λάιεν, με υπογραφή της. Δεν είναι ευρωπαϊκό ένταγλα, είναι της βελγικής αστυνομίας», δήλωσε
Επιπλέον θέτει στο επίκεντρο την επιστολική ψήφο