Πτολεμαΐδα: 150 προσλήψεις στο Νότιο Πεδίο για την εξόρυξη λιγνίτη
Θα χρειαστεί ένα τρίμηνο προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες της πρώτης εργολαβίας
Το ορυκτό καύσιμο φθάνει μέσω των ταινιοδρόμων μεταφοράς από το ορυχείο Μαυροπηγής κι από το Νότιο Πεδίο
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Λίγο πριν τη 1 το μεσημέρι άρχισαν να φθάνουν οι πρώτες ποσότητες λιγνίτη στην αυλή της 5ης μονάδας Πτολεμαΐδας. Το ορυκτό καύσιμο φθάνει μέσω των ταινιοδρόμων μεταφοράς από το ορυχείο Μαυροπηγής κι από το Νότιο Πεδίο. Σύμφωνα με τον Ανέστη Κεφαλά, επικεφαλής της ΔΕΗ στην υπό κατασκευή μονάδα της Πτολεμαΐδας, τις επόμενες ημέρες «θα δοκιμαστούν τα συστήματα φόρτωσης και μεταφοράς του καυσίμου προς τους μύλους και το λέβητα της μονάδας ενώ στην συνέχεια θα δοκιμαστούν τα συστήματα ανάφλεξης του καυσίμου». Οι ποσότητες λιγνίτη στην αυλή του Σταθμού όσο πλησιάζουμε προς τον Σεπτέμβριο θα αυξηθούν μιας και προς τα μέσα του επόμενου μήνα θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία η νέα μονάδα. Ο κ. Κεφαλάς, τόνισε, ότι «όλα προχωρούν με βάση τον προγραμματισμό που θέλει τον Δεκέμβριο η μονάδα να τεθεί σε εμπορική λειτουργία».
Στους χώρους του εργοταξίου, τεχνικά στελέχη της ΔΕΗ, εργαζόμενοι και τεχνικοί της αναδόχου εταιρίας, που είναι παρόντες από την έναρξη των πρώτων εργασιών κατασκευής της μονάδας, δεν έκρυβαν τον ενθουσιασμό τους από την σημερινή εξέλιξη.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΘα χρειαστεί ένα τρίμηνο προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες της πρώτης εργολαβίας
Kομβικός παράγοντας στις εξελίξεις είναι το πότε θα μπει σε εμπορική λειτουργία η νέα μονάδα «Πτολεμαϊδα 5»
Δύο ανενεργά σχολεία μετατρέπονται πολιτιστικούς πυρήνες για την ανάδειξη της αγροτικής ζωής, της υφαντικής και της μουσικής παράδοσης της ακριτικής Θράκης
Το έργο στην Κυρακαλή Γρεβενών εκκρεμούσε για πάνω από 20 χρόνια. «Το ξεμπλοκάρουμε, το ολοκληρώσαμε και σήμερα παραδώσαμε ήδη τα 40 πρώτα παραχωρητήρια στους ωφελούμενους»