Γάζα: Εκατοντάδες άνθρωποι απομακρύνονται πεζή από το νοσοκομείο αλ Σίφα
450 ασθενείς εξακολουθούν να βρίσκονται μέσα στο νοσοκομείο
Εκατοντάδες άνθρωποι το εγκατέλειψαν - Παραμένουν 120 ασθενείς και πρόωρα βρέφη
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Εκατοντάδες άνθρωποι εγκατέλειψαν σήμερα το μεγαλύτερο νοσοκομείο της Γάζας, σύμφωνα με δημοσιογράφο του AFP, ενώ το υπουργείο Υγείας της Χαμάς διευκρίνισε ότι "120 τραυματίες" και πρόωρα βρέφη εξακολουθούν να βρίσκονται μέσα στο νοσοκομείο διότι δεν ήταν δυνατή η απομάκρυνσή τους.
Υπεύθυνοι του αλ Σίφα είχαν δηλώσει προηγουμένως ότι δεν είχε καταστεί δυνατό να απομακρυνθούν 450 ασθενείς και τραυματίες.
Γιατροί παραμένουν στο αλ Σίφα για να φροντίζουν ασθενείς, διευκρίνισαν.
Ο ισραηλινός στρατός ανακοίνωσε ότι δεν έδωσε καμία εντολή εκκένωσης του νοσοκομείου, αλλά ότι "ανταποκρίθηκε σε αίτημα" του διευθυντή του νοσοκομείου.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google450 ασθενείς εξακολουθούν να βρίσκονται μέσα στο νοσοκομείο
Το στοίχημα του αριστερού δημάρχου Ζόραν Μαμντάνι απέναντι στην ακρίβεια - Αντιδράσεις από τον κλάδο των ακινήτων
Το σπάνιο «φαινόμενο Φουτζιουάρα» απειλεί το αρχιπέλαγος - Εσπευσμένες απομακρύνσεις κατοίκων σε Κιότο και Οσάκα
Μεγάλες καταστροφές σε υποδομές και κρίσιμη κατάσταση στα νοσοκομεία - Αγώνας δρόμου για τον απεγκλωβισμό επιζώντων και κινητοποίηση της διεθνούς κοινότητας