Εργαζόμενοι Hellenic Train: Το Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης εξακολουθεί να μην στελεχώνεται επαρκώς

Η επιστολή τους στον διευθυντή leitoyrg;iaw της εταιρείας

- Newsroom

Σοβαρές καταγγελίες για ελλιπή στελέχωση και λειτουργία του Μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης διατυπώνει, με επιστολή του προς τον Διευθυντή Λειτουργίας της Hellenic Train, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης.

Με αφορμή την καθυστέρηση και την ταλαιπωρία επιβατών της αμαξοστοιχίας IC56 την Τετάρτη 27 Αυγούστου, οι εργαζόμενοι τονίζουν ότι, παρά την τοποθέτηση νέου Μηχανοστασιάρχη Ελέγχου Κυκλοφορίας, η Διεύθυνση δεν έχει προχωρήσει στη διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας σε 24ωρη βάση, με αποτέλεσμα το μηχανοστάσιο να «κλείνει» στις 10 το βράδυ, ενώ συρμοί παραμένουν σε κυκλοφορία.

Επισημαίνεται ακόμη ότι δεν υπάρχει εφεδρικό προσωπικό μηχανοδηγών για άμεση παρέμβαση σε έκτακτα περιστατικά, όπως αυτό της διακοπής ηλεκτροδότησης στη Σίνδο, όπου η καθυστέρηση περιορίστηκε σε μία ώρα χάρη σε μηχανοδηγούς που είχαν προηγουμένως εκτελέσει άλλο δρομολόγιο. Παράλληλα, καταγγέλλεται ότι δεν έχει τοποθετηθεί ούτε βάρδια κλειδούχου σε 24ωρη βάση.

Το Σωματείο καλεί τη διοίκηση της Hellenic Train να προχωρήσει άμεσα στη στελέχωση του μηχανοστασίου Θεσσαλονίκης με υπευθύνους, εφεδρικούς μηχανοδηγούς και κλειδούχους σε 24ωρη λειτουργία, προκειμένου – όπως τονίζει – «να στηριχθεί η προσπάθεια για αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επιβάτες».

Αναλυτικά η επιστολή 

Επιστολή σε Δ/ντη Λειτουργίας Hellenic Train
Αξιότιμε κύριε Διευθυντά,

Δυστυχώς για άλλη μια φορά το Σωματείο μας επιβεβαιώνεται και με αφορμή τα τελευταία περιστατικά καθυστερήσεων αμαξοστοιχιών InterCity και σε σχέση με την χτεσινή καθυστέρηση και ταλαιπωρία των επιβατών της IC56.

Παρότι η Εταιρεία ικανοποίησε ένα πάγιο αίτημα μας και προκήρυξε την 5η θέση του Μηχανοστασιάρχη Ελέγχου Κυκλοφορίας στο Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης και επιλέγει συνάδελφος μας για αυτή, η Διεύθυνση Λειτουργίας δεν προχώρησε στην διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας σε 24 ωρη βάση, με αποτέλεσμα αυτό να «κλείνει» στις 10 το βράδυ, την ώρα δηλαδή που συρμοί βρίσκονται σε κυκλοφορία στην περιοχή δικαιοδοσίας του.

Ακόμα χειρότερα, το Μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης εξακολουθεί να μην στελεχώνεται με εφεδρικούς μηχανοδηγούς καθόλο το 24ωρο, με εκείνο δηλαδή το προσωπικό που θα συνδράμει άμεσα για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών όπως το χθεσινό με την διακοπή της ηλεκτροδότησης στην περιοχή της Σίνδου.

Εχθές, Τετάρτη 27 Αυγούστου η καθυστέρηση περιορίστηκε στην 1 ώρα καθώς κλήθηκαν να αποσύρουν τον ακινητοποιημένο στην Σίνδο συρμό, μηχανοδηγοί που προηγουμένως είχαν εκτελέσει εμπορικό δρομολόγιο στην Ειδομένη.

Υπενθυμίζουμε ότι η Εταιρεία δεν έχει ακόμα τοποθετήσει ΟΥΤΕ βάρδια κλειδούχου καθόλο το 24ωρο στο μηχανοστάσιο Θεσσαλονίκης, με ότι αυτό συνεπάγεται αν ζητηθούν έκτακτες κινήσεις τις νυχτερινές ώρες.

Σας καλούμε όπως άμεσα προχωρήσετε στις ενέργειες εκείνες (Στελέχωση μηχανοστασίου με τον υπεύθυνο και προσωπικό εφεδρείας και κλειδούχους σε 24ωρη βάση) που θα δίνουν λύσεις στα ως άνω αναφερόμενα, καθώς όσο αυτά υπάρχουν υποβαθμίζεται η προσπάθεια που καταβάλεται καθημερινά από όλους μας για την αναβάθμιση του Ελληνικού Σιδηροδρόμου και της ποιότητας της παρεχόμενης στους επιβάτες υπηρεσίας.

Loader