Έπαιρνε αναπηρική σύνταξη επί 19 χρόνια ενώ εργαζόταν - 90.000 ευρώ ζημιά στο δημόσιο
Ένας 62χρονος καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 5 ετών για απάτη κατ’ εξακολούθηση σε βάρος του δημοσίου, κατά το χρονικό διάστημα από 01-02-1998 έως 31-12-2017
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Ένας 62χρονος άντρας συνελήφθη χθες από αστυνομικούς του Τμήματος Αναζητήσεων της Διεύθυνσης Ασφαλείας Θεσσαλονίκης, καθώς για 19 χρόνια εισέπραττε αναπηρική σύνταξη ενώ εργαζόταν ως μισθωτός υπάλληλος!
Σε βάρος του 62χρονου εκκρεμούσε απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης με την οποία καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης (5) ετών για απάτη κατ’ εξακολούθηση, πράξη που τελέστηκε στη Θεσσαλονίκη κατά το χρονικό διάστημα από 01-02-1998 έως 31-12-2017.
Ειδικότερα, ο 62χρονος, κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα, λάμβανε αναπηρική σύνταξη όντας παράλληλα μισθωτός υπάλληλος, με αποτέλεσμα τη ζημίωση του ασφαλιστικού φορέα κατά (90.000) ευρώ περίπου.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Το ποσό ωστόσο που είχε μπει στην τράπεζα ήταν 3.370 ευρώ και από τότε της κόβουν από τη σύνταξη κάθε μήνα 192 ευρώ. Αυτό μάλιστα θα συνεχιστεί μέχρι να συμπληρωθεί το ποσό των 3.370 ευρώ και όχι τα 2.500 ευρώ