To «Δάκρυ του Πεύκου» ανάμεσα στα κορυφαία ελληνικά κρασιά για το 2025
Έχει ξεπεράσει έως σήμερα τις 80 Διεθνείς Διακρίσεις
Στην κατηγορία Suppliers’ Brand Social Media Campaign, για την Digital καμπάνια «Το ταξίδι της τομάτας Γκρέκα»
- Newsroom
Η τομάτα ΓΚΡΕΚΑ απέσπασε διάκριση στα Lenovo Retail Business Awards 2023, στην κατηγορία Suppliers’ Brand Social Media Campaign, για την Digital καμπάνια «Το ταξίδι της τομάτας Γκρέκα».
Το ταξίδι της Τομάτας Γκρέκα διηγείται όλη τη διαδρομή της λαχταριστής σερραϊκής τομάτας από τον κάμπο… στο πιάτο σας!
Μια καμπάνια η οποία εστιάζει στην αξία της ομάδας και της ανθρώπινης προσπάθειας για την παραγωγή της τομάτας Γκρέκα, η οποία είναι σημαντικότερη από ποτέ, με τις τεράστιες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο αγροτοδιατροφικός τομέας σήμερα.
Η άψογη συνεργασία όλης της ομάδας της οικογένειας Γκρέκα είναι αυτή που απέφερε καρπούς στα φετινά Retail Business Awards για τη social media καμπάνια της παραγωγικής διαδικασίας.
Το βραβείο αυτό λοιπόν, ανήκει πρωτίστως στην οικογένεια της ΓΚΡΕΚΑ.
Την υλοποίηση της καμπάνιας ανέλαβαν το Digital Agency, WebFuture και η διαφημιστική, Seventy Nine Minds Athens.
Έχει ξεπεράσει έως σήμερα τις 80 Διεθνείς Διακρίσεις
Από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ, ένας προορισμός που τα έχει όλα – υπέροχη παραλία, φαγητό και cocktails σε ένα περιβάλλον απόλυτης χαλάρωσης
Αυθεντικές γεύσεις και τοπικά προϊόντα, σε μια όαση ηρεμίας δίπλα στο δάσος
Γεύσεις ποιοτικής ελληνικής κουζίνας κι άψογη εξυπηρέτηση