Vargiami Cosmetics: Ελληνική ποιότητα, γαλλική φινέτσα, οικογενειακή παράδοση
Μια οικογενειακή επιχείρηση που έχει μετατρέψει το πάθος για τα αρώματα και τα καλλυντικά σε πρότυπο καινοτομίας, ποιότητας και εξυπηρέτησης
Στην κατηγορία Suppliers’ Brand Social Media Campaign, για την Digital καμπάνια «Το ταξίδι της τομάτας Γκρέκα»
- Newsroom
Η τομάτα ΓΚΡΕΚΑ απέσπασε διάκριση στα Lenovo Retail Business Awards 2023, στην κατηγορία Suppliers’ Brand Social Media Campaign, για την Digital καμπάνια «Το ταξίδι της τομάτας Γκρέκα».
Το ταξίδι της Τομάτας Γκρέκα διηγείται όλη τη διαδρομή της λαχταριστής σερραϊκής τομάτας από τον κάμπο… στο πιάτο σας!
Μια καμπάνια η οποία εστιάζει στην αξία της ομάδας και της ανθρώπινης προσπάθειας για την παραγωγή της τομάτας Γκρέκα, η οποία είναι σημαντικότερη από ποτέ, με τις τεράστιες προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο αγροτοδιατροφικός τομέας σήμερα.
Η άψογη συνεργασία όλης της ομάδας της οικογένειας Γκρέκα είναι αυτή που απέφερε καρπούς στα φετινά Retail Business Awards για τη social media καμπάνια της παραγωγικής διαδικασίας.
Το βραβείο αυτό λοιπόν, ανήκει πρωτίστως στην οικογένεια της ΓΚΡΕΚΑ.
Την υλοποίηση της καμπάνιας ανέλαβαν το Digital Agency, WebFuture και η διαφημιστική, Seventy Nine Minds Athens.
Μια οικογενειακή επιχείρηση που έχει μετατρέψει το πάθος για τα αρώματα και τα καλλυντικά σε πρότυπο καινοτομίας, ποιότητας και εξυπηρέτησης
Η PUMA ενισχύει το διεθνές ρόστερ της με τον κορυφαίο Έλληνα άλτη, επιβεβαιώνοντας την επένδυσή της στον παγκόσμιο στίβο
Μοναδικά ταξίδια γαστρονομίας αλλά και απόδρασης στις κρυστάλλινες θάλασσες της
Συνδυάζοντας την παραδοσιακή γοητεία με τη σύγχρονη άνεση, υπόσχεται αξέχαστες καλοκαιρινές διακοπές δίπλα στη θάλασσα, με θέα τον μυθικό Όλυμπο