Χαλκιδική: Έκκληση του δήμου Πολυγύρου για απομάκρυνση ομπρελών και λοιπού εξοπλισμού από τις παραλίες

O αντιδήμαρχος Βασίλης Φαρδογιάννης, επισήμανε ότι οι παραλίες ανήκουν σε όλους και θα πρέπει να διαφυλαχθεί ο δημόσιος χαρακτήρας τους

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών προχωρά ο δήμος Πολυγύρου, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν ομπρέλες, ξαπλώστρες και κάθε είδους εξοπλισμό που παραμένει μόνιμα τοποθετημένος σε χώρους του αιγιαλού και της παραλίας.

   Σε δηλώσεις του ο αντιδήμαρχος Πολυγύρου, Βασίλης Φαρδογιάννης, επισήμανε ότι οι παραλίες ανήκουν σε όλους και θα πρέπει να διαφυλαχθεί ο δημόσιος χαρακτήρας τους. Ζήτησε σεβασμό στον κοινόχρηστο χώρο, τους πολίτες, τους επισκέπτες και το φυσικό περιβάλλον και διεμήνυσε ότι ο δήμος θα εφαρμόσει τη νομοθεσία με συνέπεια και χωρίς εξαιρέσεις, ώστε οι παραλίες να παραμείνουν ανοιχτές και προσβάσιμες για όλους.

   Συγκεκριμένα, ο δήμος καλεί όσους έχουν τοποθετήσει μόνιμα ομπρέλες, ξαπλώστρες ή άλλο εξοπλισμό στις παραλίες να τις απομακρύνουν έως και την Κυριακή 5 Ιουλίου 2026. Μετά την παρέλευση της προθεσμίας, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου γνωστοποιούν ότι θα προχωρήσουν στην απομάκρυνση των αντικειμένων που παραμένουν σε κοινόχρηστους χώρους.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA