Χαλκιδική: Απολογισμός δράσεων στις σχολικές μονάδες του Δήμου Πολυγύρου

Γίνεται δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και δύο μήνες πριν τη συμπλήρωση δύο χρόνων από την ανάληψη των καθηκόντων της νέας διοίκησης του Δήμου

- Newsroom

Τον απολογισμό του έργου της Αντιδημαρχίας Παιδείας παρουσιάζει ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Πολυγύρου, Βαγγέλης Αρβανίτης, μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και δύο μήνες πριν τη συμπλήρωση δύο χρόνων από την ανάληψη των καθηκόντων της νέας διοίκησης του Δήμου.

«Αφού καταγράψαμε τα προβλήματα και τις ανάγκες όλων των σχολείων, στη συνέχεια τα αξιολογήσαμε και βάλαμε προτεραιότητες, ώστε να προχωρήσουμε στην επίλυσή τους», εξηγεί ο κ. Αρβανίτης.

Ο Βαγγέλης Αρβανίτης
Ο Βαγγέλης Αρβανίτης

Η πρώτη ουσιαστική παρέμβαση ήταν η πλήρης ανακατασκευή της σκεπής του Δημοτικού Σχολείου Μεταμόρφωσης, καθώς για πολλά χρόνια δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα νερά της βροχής. Ταυτόχρονα έχει ξεκινήσει η τοποθέτηση δύο προκατασκευασμένων αιθουσών που εξασφάλισε ο Δήμαρχος Πολυγύρου, Γιώργος Εμμανουήλ, με προσωπική του παρέμβαση στην ΚΤΥΠ και τη σημαντική βοήθεια του βουλευτή Χαλκιδικής, Ιωάννη Γιώργου, για τις ανάγκες του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Μεταμόρφωσης.

Η δεύτερη μεγάλη παρέμβαση είναι η περίφραξη του αύλειου χώρου του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πολυγύρου. «Η παλιά ξύλινη περίφραξη είχε καταστραφεί και το σχολείο ήταν “ξέφραγο αμπέλι”. Από το 2018 η διεύθυνση του σχολείου με αλλεπάλληλα έγγραφά της ζητούσε να γίνει νέα περίφραξη, όμως δεν είχε ανταπόκριση. Εμείς κάναμε ήδη το μεγαλύτερο τμήμα της και πολύ σύντομα θα ολοκληρωθεί», επισημαίνει ο Αντιδήμαρχος.

Από το 2013 η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ολύνθου ζητούσε ξεχωριστή είσοδο γιατί δημιουργούνταν προβλήματα με το Δημοτικό Σχολείο λόγω διαφορετικών ωραρίων. Με την ουσιαστική συμμετοχή και συνεργασία του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του νηπιαγωγείου το αίτημα ικανοποιήθηκε, δημιουργήθηκε μία ξεχωριστή είσοδος με καλαισθησία αλλά και ασφάλεια για τα νήπια κι έτσι λύθηκε ένα χρόνιο πρόβλημα.

«Είναι πολύ σημαντικό να αφουγκράζεσαι τις ανάγκες των παιδιών, των εκπαιδευτικών και των γονέων, γιατί ο χρόνος που περνάνε στο σχολείο πρέπει να είναι παραγωγικός. Γι’ αυτό κάνουμε το καλύτερο δυνατό, ώστε να καλύπτουμε αυτές τις ανάγκες. Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος διότι αυτό το διάστημα είναι σε εξέλιξη η κατασκευή ραμπών και τουαλετών για ΑμεΑ σε 22 σχολικές μονάδες από το πρόγραμμα Φιλόδημος 2 , κόστους 141.000 ευρώ», υπογραμμίζει ο κ. Αρβανίτης.

Παράλληλα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Πολυγύρου, το οποίο εντάχθηκε στο πρόγραμμα Μαριέττας-Γιαννάκου. Η σκεπή που ήταν και σ΄ αυτό το σχολείο ένα χρόνιο πρόβλημα έχει αποκατασταθεί, ενώ έχουν γίνει και αρκετές επιπλέον παρεμβάσεις.

Ο Δήμος Πολυγύρου προχώρησε στη δημιουργία γηπέδων μπάσκετ στις αυλές των Δημοτικών Σχολείων Γερακινής-Καλυβών και Βραστάμων με καινούργιες μπασκέτες και διαμόρφωση του δαπέδου του αγωνιστικού χώρου. Ταυτόχρονα στο Δημοτικό Σχολείο Βραστάμων έγινε επισκευή και συντήρηση του μπαλκονιού του σχολείου γιατί υπήρχε θέμα στατικότητας.

48336425-fe9e-47f8-b8ca-2587e59957be.jpg

Ειδική μέριμνα υπήρξε και για το Ειδικό Σχολείο, στο οποίο παραχωρήθηκε μία αίθουσα από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολυγύρου, διαμορφώθηκε κατάλληλα, τοποθετήθηκε ειδικός εξοπλισμός κι έτσι αποσυμφορήθηκε η κατάσταση που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια.

Επίσης ολοκληρώθηκαν δύο παρεμβάσεις σε σχολεία της Ορμύλιας που η χρηματοδότησή τους είχε εξασφαλιστεί από την προηγούμενη διοίκηση. Συγκεκριμένα ολοκληρώθηκε η ενεργειακή αναβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου, που ήταν σε εξέλιξη και κατασκευάστηκε το γήπεδο πέντε επί πέντε στο Γυμνάσιο και Λύκειο, όπου οι εργασίες του δεν είχαν ξεκινήσει μέχρι την ανάληψη των καθηκόντων της διοίκησης του Γιώργου Εμμανουήλ.

Σε ότι αφορά στη λειτουργία των σχολείων και όπου υπήρχε άμεση ανάγκη, εξοπλίστηκαν με 13 υπολογιστές και λάπτοπ, 6 φωτοτυπικά, 8 θερμαντικά σώματα, 1 διαδραστικό πίνακα, 1 εκτυπωτή, 1 προτζέκτορα, 1 air condition, έγινε αντικατάσταση τεσσάρων λεβήτων, που είχαν τοποθετηθεί από τη δεκαετία του 1980 και κρίθηκαν επικίνδυνοι, ενός κυκλοφορητή και μιας δεξαμενής πετρελαίου, ενώ έγιναν και δεκάδες άλλες παρεμβάσεις συντήρησης όπως παγκάκια, ελαιοχρωματισμοί κλπ.

«Τα σχολεία είναι ζωντανοί οργανισμοί. Όσα προβλήματα και να λύσεις , όσες παρεμβάσεις και να κάνεις , πάντα θα δημιουργούνται νέες ανάγκες. Το ζήτημα είναι να είσαι κοντά στα σχολεία, να αφουγκράζεσαι τα προβλήματα, να αξιολογείς σωστά και να βάζεις προτεραιότητες ούτως ώστε σύμφωνα και με τις δυνατότητες που έχεις να παρεμβαίνεις. Πιστεύω ότι έχουμε ανταποκριθεί σε μεγάλο βαθμό γιατί έχουμε δώσει λύσεις σε χρόνια προβλήματα αντιμετωπίζοντας παράλληλα και την καθημερινότητα με τις νέες ανάγκες που προκύπτουν. Η προσπάθειά μας θα συνεχιστεί γιατί εχθρός του καλού είναι το καλύτερο», τονίζει ο κ. Αρβανίτης.

Loader