Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΤο πιο γεμάτο καλοκαίρι της ζωής του ετοιμάζεται να ζήσει ο Ακύλας, ο οποίος έναν μήνα μετά τη Eurovision βρίσκεται σε δημιουργικό πυρετό, ετοιμάζοντας το πρώτο μεγάλο προσωπικό του tour. Ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη στις 23 Ιουνίου με μία μεγάλη συναυλία στη Μονή Λαζαριστών όπου θα παρουσιάσει ένα εντυπωσιακό show, πολύ διαφορετικό απ’ όσα έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα. «Δεν ήθελα να είναι απλά μία συναυλία, θέλω πραγματικά να είναι μία εμπειρία» εξηγεί ο ίδιος στη «ΜτΚ» και δηλώνει ταυτόχρονα πολύ ενθουσιασμένος.
«Γενικά συνεχίζω με τους ίδιους ρυθμούς και φυσικά χαίρομαι πάρα πολύ γι’ αυτό, γιατί το κακό θα ήταν να μη συνέχιζα έτσι και να είχα πολύ χρόνο για ξεκούραση. Οπότε, αν και κουρασμένος, χαίρομαι που συνεχίζω και δουλεύω» προσθέτει και τονίζει πως νιώθει πολύ ευγνώμων για όλο αυτό που έχει συμβεί στη ζωή του τους τελευταίους μήνες: Το πώς δηλαδή από την εστίαση και από το να τραγουδάει στον δρόμο για να πληρώσει το ενοίκιό του, κατάφερε να πάει στη Eurovision, να τελειώσει το άλμπουμ μου, να βρει το κοινό του και το κοινό του να βρει εκείνον. «Επειδή πάντα έβγαινα ίσα-ίσα δεν έχω ταξιδέψει γενικά στην Ελλάδα. Τώρα μέσα από το tour θα μπορέσω να δω μέρη επιτέλους που δεν θα έβλεπα αλλιώς» σημειώνει για την περιοδεία του, η οποία ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη και σαν βορειοελλαδίτης και ο ίδιος, νιώθει ιδιαίτερη συγκίνηση γι’ αυτό.
Θεωρεί όμως ότι είναι τύχη το γεγονός ότι έφτασε μέχρι εδώ;
«Σίγουρα κάπου μπορεί να συνέβαλε και η τύχη, αλλά δεν πιστεύω ότι είναι όλο αυτό θέμα τύχης γενικά. Πιστεύω ότι είναι θέμα σκληρής δουλειάς, γιατί δεν έχω υπάρξει τυχερός γενικά στη ζωή μου. Έχω φάει πάρα πολλές φορές τα μούτρα μου. Έχω περάσει από πάρα πολλές κλειστές πόρτες, έχω περάσει από πάρα πολλές απορρίψεις. Αλλά δεν σταμάτησα ποτέ να δουλεύω, γιατί ήταν αυτό που αγαπώ. Είτε δούλευα σε κουζίνα, είτε οπουδήποτε, πάντα προσπαθούσα να ξεκλέψω χρόνο για να κάνω τη μουσική μου. Οπότε δεν πιστεύω ότι είναι θέμα τύχης. Πιστεύω ότι όντως είναι θέμα επιμονής και υπομονής».
Ο Ακύλας γεννήθηκε και μεγάλωσε στις Σέρρες. Όταν τελείωσε το σχολείο ήθελε πάρα πολύ να ασχοληθεί με την υποκριτική. Όπως περιγράφει, οι γονείς του δυσκολεύονταν οικονομικά οπότε δούλευε, πήγαινε σχολή μαγειρικής και παράλληλα έκανε προετοιμασία για θέατρο. «Ήταν πολλές οι δυσκολίες και ήταν πολύ εύκολο να πω ότι δεν αντέχω άλλο -έβγαινα ίσα-ίσα τον μήνα και δεν μπορούσα να κάνω ηχογραφήσεις, άλμπουμ, cover κ.λπ. γιατί είναι τεράστια έξοδα. Πραγματικά, όμως, είναι κάτι το οποίο αγαπώ και πιστεύω ότι αν βρεις το πάθος σου, μετά πάντα κάπως βρίσκεις τον τρόπο σου να το κάνεις».
Τώρα πια έχει αναδειχθεί σε role model για τους νέους και είναι ζωντανό παράδειγμα, ότι ακόμα και τα πιο τρελά όνειρά μπορούν να γίνουν πραγματικότητα, αν τα πιστέψεις και τα κυνηγήσεις. Ο ίδιος χαίρεται πολύ με αυτόν τον τίτλο και εύχεται πραγματικά να μπορέσει να βοηθήσει και άλλους ανθρώπους με το παράδειγμά του. «Είναι πάρα πολλά τα παιδιά τα οποία ήταν στην ίδια κατάσταση με εμένα και πολλά εξ αυτών φοβούνται μέχρι και να ονειρευτούν. Πιστεύουν ότι αυτός ο κόσμος δεν είναι έτοιμος γι’ αυτούς ή ότι δεν έχουμε όλοι τις ίδιες αφετηρίες. Το μόνο που χρειάζεται είναι σκληρή δουλειά και γερό στομάχι. Νιώθω ότι το πιο σημαντικό είναι ότι μπορώ να βοηθήσω αυτά τα παιδιά να σταθούν στα πόδια τους και να βρουν λίγη παραπάνω δύναμη να πιστέψουν στον εαυτό τους. Γιατί έχω υπάρξει και εγώ τέτοιο παιδί. Και είχα σίγουρα ανάγκη από έναν άνθρωπο ο οποίος από το μηδέν, ξεκίνησε και τα κατάφερε. Προσωπικά, θέλοντας και μη εκτέθηκα, βγήκα, μίλησα για την ιστορία μου, γιατί αυτή ήταν και μέσα στο ‘Ferto’. Οπότε δεν ήταν κάτι το οποίο μπορούσα να κρύψω από τον κόσμο. Πολλοί, ας πούμε, σχολίασαν ότι λέω συνέχεια για την φτώχεια. Αλλά τι να έκανα; Εμένα αυτή είναι η ιστορία μου, εγώ τόσο δυσκολεύτηκα, έτσι έφτασα εδώ που έφτασα, και έτσι δεν σταμάτησα ποτέ. Και λέω και ξαναλέω την ιστορία αυτή για αυτόν τον έναν άνθρωπο που μπορεί να πάρει λίγη ελπίδα παραπάνω από όλο αυτό το οποίο ζει».
Αν ο Ακύλας ήταν πιστός σε κάτι εξ αρχής, αυτό ήταν ο εαυτός του και δεν έκρυψε ποτέ τα ειλικρινή του συναισθήματα. Ακόμη και μετά τη Eurovision, στις πρώτες του δηλώσεις, ένιωσε την ανάγκη να πει «πήγαμε κουβά» και «συγγνώμη».
«Ένιωθα ότι όλο αυτό το διάστημα ήμουν στην πίεση επειδή σκεφτόμουν ότι εκπροσωπώ μία ολόκληρη χώρα. Οπότε όλο αυτό το διάστημα έδωσα την ψυχή μου, δεν ασχολούμουν με τίποτα άλλο και είχα αφοσιωθεί ολόκληρος. Εντάξει, ήταν και τα στοιχήματα που μας είχαν όλο αυτό το διάστημα πολύ ψηλά, οπότε υπήρξε πίεση. Δεν λέω ότι δεν το απόλαυσα, αλλά πιστεύω ότι αν ήμασταν πιο χαμηλά στα στοιχήματα, θα μπορούσα να περάσω λίγο καλύτερα. Τώρα ήμουν πολύ προσηλωμένος στο ότι ο στόχος είναι ένας. Είναι χαρακτηριστικό ότι τις 17 μέρες που ήμασταν στη Βιέννη, βγήκα μόνο ένα μεσημέρι βόλτα στην πόλη. Όλες τις υπόλοιπες ώρες προσπαθούσα να δώσω το 100% μου. Έκανα πατίνια, ανέβηκα σε κολώνες, τραγουδούσα και χόρευα παράλληλα, τα έκανα όλα όσα μπορούσα και μετά ένιωσα ότι μπορεί να απογοήτευσα».
Παραδέχεται πως όλοι, ακόμα και ο ίδιος, περίμεναν να πάει καλύτερα αλλά, όπως λέει, «παρόλη την ψυχική φθορά που μπορεί να υπήρξε, θα το έκανα ξανά. Ήταν απίστευτο». Κάποιοι βέβαια τον επέκριναν σχετικά με την «απολιτίκ» στάση του κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού. Όπως εξηγεί ο ίδιος, στη Eurovision εκπροσωπούσε μία ολόκληρη χώρα, όχι τον εαυτό του. «Από τη στιγμή που είχα από πίσω μου τόσους ανθρώπους, όφειλα να το σεβαστώ και να κρατήσω μία συγκεκριμένη στάση ώστε ο κόσμος να επικεντρωθεί κυρίως στο μουσικό κομμάτι. Ήταν λίγο περίεργο όλο αυτό, αλλά συμφώνησα να πάω εξ αρχής».
Για τον νέο του δίσκο με τίτλο «Press Start», ο Ακύλας εξηγεί πως τον δούλευε παράλληλα με τη Eurovision και στόχος του ήταν να δώσει στην ελληνική μουσική σκηνή κάτι καινούριο. «Καταφέραμε να συνδυάσουμε παραδοσιακά στοιχεία της ελληνικής μουσικής με techno ήχους και BPM που ο κόσμος στην Ελλάδα τουλάχιστον ακούει. Και είμαι πολύ χαρούμενος με το γεγονός ότι ο κόσμος το έχει αγκαλιάσει μέχρι τώρα».
Η τελευταία ερώτηση αφορούσε στο στιλ του και πώς θα «προσαρμοστεί» φέτος το καλοκαίρι. Θα συνεχίσει φοράει τις γούνινες μπότες και το σκουφάκι;
«Δεν νομίζω να φορεθούν οι μπότες όλη τη σεζόν! Ήδη δυσκολεύτηκα πάρα πολύ με το σκουφάκι τον Μάιο στη Eurovision, αλλά σίγουρα αυτό θα προσαρμοστεί. Γιατί εγώ το απολαμβάνω και το χαίρομαι πάρα πολύ να φοράω όλα αυτά τα περίεργα looks και outfits. Σίγουρα θα συνεχίσω. Άλλωστε θα δείτε, και τα outfits του tour είναι όλα ένα κι ένα».
Info
Αkylas - Press Start
Μονή Λαζαριστών
Τρίτη 23 Ιουνίου
*Δημοσιεύθηκε στη «ΜτΚ» στις 21/06/2026
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google